Prix en dollars canadien ?


j'aimerais m'abonner à lightroom cc mais le prix est en us. j'aimerais connaitre le montant exacte, en dollars canadian, qui sera débité de ma carte de crédit par mois si je m'abonne ce forfait.

normalement avant de donne mon numéro de carte de crédit le montant final doit-être donné.

 

merci

 

satch

hi,

 

as of not have option pay in canadian dollars. so, need pay in dollars only.

hopefully, in future might add not sure when.

you may refer

re: why there no option canadian currency?

re: why there no option canadian currency?

re: canadian pricing on creative cloud

 

hope helps!



More discussions in Adobe Creative Cloud


adobe

Comments

Popular posts from this blog

Soustraire une selection

After Effects: could not find dvaeve_dialogs.txt

Illustrator cs6 "Invalid Serial Number"